Imate neki problem i potrebna Vam je stručna pomoć?
Kako? / Zašto? / Zbog čega?
Na usluzi smo Vam od ponedeljka do petka od 08-17h.
može i Viber.
Česta tehnička pitanja i odgovori
Produženje garancije se obavlja popunjavanjem forme na sajtu proizvođača/distributera u samo par klikova. Potrebno ga je obaviti u najskorijem roku po kupovini, za šta Vam je neophodan fiskalni račun. Stranice za produženje garancije su istaknute na stranici svakog proizvoda (za koji je produžetak moguć).
Pozovite nas i pomoći ćemo Vam da veoma brzo i lako sklopite/namontirate kupljeni uređaj koji je stigao rasklopljen. Poslaćemo Vam korisnička uputstva i asistiraćemo Vam dok uređaj ne bude u potpunosti spreman za rad.
Molimo Vas da kontaktirate našu tehničku podršku kako biste ustanovili koliki je obim kvara i da li mašina mora da ide na servis. Spisak servisa dajemo po pozivu, u zavisnosti od uređaja koji je potrebno servisirati.
U garantnom listu svakog proizvoda su naglašeni uslovi pod kojima proizvod podleže garanciji. Uglavnom nisu dozvoljene samostalne modifikacije i popravke. Pozovite nas da proverimo o čemu se radi, pa ćemo Vam odmah reći da li možete da reklamirate nepravilnost pri radu.
Pozovite nas i pomoći ćemo Vam da dođete do rezervnog dela koji Vam je neophodan. Uglavnom uređaji moraju ići na servis u ovom slučaju ali nas svakako kontaktirajte za više informacija.
Od ponedeljka do petka od 08-17h stojimo na raspologanju za sva Vaša tehnička pitanja bilo da su Vam potrebna pre ili posle kupovine.